onsdag 29 augusti 2012

Frisk!?!?

Uppladdningen har varit allt annat en perfekt. Förra veckan innebar för mycket jobb, dagspenning till Stockholm, bilförsäljning, flytt och stress. Allt toppades naturligtvis med en sensommar förkylning... Ingen träning. 

Idag åker vi och jag känner mig frisk! Nu har jag redan friskförklarat mig två gånger, så chansen finns att även denna gång tagit segern över viruset i förskott...

Gårdagenskvällen ägnades åt packning. Elin hade skrivit en rejäl packlista vilket var tur icohmed att jag kände mg sjuk och mest gick runt och lallade. Förutom flera skor innehåller listan fyra par cep kompressionstrumpor, två par kompressions tights, lättvikts regnjacka, löparrycksäck, stavar, vitargo sportdryck och foppatifflor. Allt nödvändig utrustning för bergslöpning!

2 kommentarer:

  1. Vafalls? Har ELIN gjort listan? Har du inte gjort något excelblad den här gången?

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag tänkte!

    SvaraRadera